Київський річковий порт. Що змінилося за останні 4 роки та плани на майбутнє

Сьогодні Київський річковий порт – успішна компанія, що швидко розвивається, але так було не завжди. Настав час розповісти про те, що змінилося в порту за останні 4 роки та що планується у найближчому майбутньому.

З 2014 року порт взяв курс на відродження та розвиток.

Значні інвестиції - більше 40 мільйонів гривень були витраченні та відновлення інфраструктури та портофлоту.

Був побудований митний комплекс з міжнародним пунктом пропуску, реконструйовані та відремонтовані офісні будівлі, цехи та складські приміщення, території звільнили від сміття та встановили сучасні засоби охорони. Була повністю відновлена залізнична гілка та встановлені вагові комплекси.

Флот, що залишився від попередніх власників відремонтували, а деякі одиниці довелося відновлювати майже з нуля. В цьому дуже допоміг власний плавучий док (ДОК-3), який ми дістали практично з металобрухту.

Також на судна встановили нове навігаційне обладнання та сучасні засоби безпеки.

 

2 рудовози і гідро навантажувач придбали в Білорусі, (з якою, до речі, налагодили партнерські стосунки), також придбали криголамний буксир та плавкран.

На сьогодні Київський річковий порт успішно розвивається у 8 напрямках, починаючи з послуг по перевалці вантажів, закінчуючи пасажирськими перевезеннями.

Стосовно планів розвитку – вони амбіційні. Найближчі наші плани – це:

1. Будівництво логістичного комплексу класу А з вантажною зоною (10 тис м2, в тому числі 2 тис м2 офісних приміщень);

2. Будівництво терміналу для цементної бази;

3. Розвиток залізничних перевезень - перевалка різноманітних вантажів - пісок, щебінь, метал, цемент;

4. Розвиток контейнерних перевезень;

5. Розвиток торгових відносин і перевезень з Білоруссю.

Слідкуйте за нашими новинами.